johejjo

Hej!

Jag skulle bara titta in, för att se om jag kunde lösenordet fortfarande eller nåt. Och så möts jag av en liten statistik som säger att det faktiskt är någon som tittar in på den här stackars Tjernobyl-öde bloggen ibland?! Blir så glad och lite ledsen samtidigt. För att någon inte tappat hoppet :')

Det andra som mötte mig när jag loggat in var så komiskt att jag måste skriva en rad. Det stod:
"Din blogg samlar poäng! Du har nu 1058 poäng!"

Vah? Hahaha jag tycker det är ganska kul att min blogg ändå sitter här i ett hörn av internetet och samlar lite poäng sådär?
Tänker mig bloggen som en liten figur gömd i nåt skrymlse nånstans. Som ler finurligt med Karlsson-på-taket-pliriga ögon, äter sura godisar ur påsen och tittar på medan stressade människor rusar förbi på väg mot ingenvetegentligenvart, alla ovetande om att någon ser dem i deras ständiga jakt på ingenvetriktigtvad. Och där i en liten vrå sitter min blogg, nöjd och och samlar poäng.


Kanske blir det fler inlägg kanske inte. 
Men kram i allafall till er som fortfarande ibland tittar in här på den här tysta (men poängsamlande!!) bloggen!

Kommentera här: