Sjukdom, sa du? Njää, det passar inte riktigt in i mitt schema är jag rädd... Kan vi skjuta lite på det?

I onsdagskväll började jag känna mig 'inte riktigt kry' och gick och lade mig kl 22... JAG MINNS INTE NÄR JAG SENAST GICK OCH SOV KL 22!?!?! Men det var rätt skönt. Förutom att jag vaknade hundratrettiosju gånger under natten. Torsdagen spenderades mer död än levande och jag stannade hemma från jobbet. Det är så irriterande för jag har verkligen inte tiiid att vara sjuk!! Missade lindyhopen som jag längtat efter hela veckan och nu i helgen är det öppet hus på Träningsverket där jag och Erica Ö ska ha ett gemensamt shake it/move it-pass som vi fixat och planerat inför. Sen på kvällen är det medlemsmingel på Indigo där vi ska dansa med dundergruppen (vilket kanske är hemligt, uups! så dra fast mundragkedjan om det där va?!) och jag ser SÅÅ fram emot det då vi gjorde typ samma sak förra helgen på en annan privatfest på Indigo - Josåatt..! Man ä ju lite poppis - och det vart så väldans kul!

Men peppar peppar så mår jag ju faktiskt bättre idag och planerar vara komplett frisk till imorgon, Basta!

Sen så kommer ju Liiiiisa hem ikväll också! :D Och som Sara (som också är sjuk) mumlade i sitt halvkoma-tillstånd:"Vi kan ju int va sjuka när Lisa kommer hem.."
Så sant Sara. Så sant.

/J

Kommentera här: