Skakigt

Dagen innan tenta. Var ut på en lunch med J, tog en kaffe efteråt och nu skakar jag som ett asplöv medan jag skriver plus att det känns som om pulsen håller på med sprinttävling där inne... Ingen bra kombo med tentaångest. Vet inte om min oroliga mage/puls/själ beror mest på kaffet eller nervositet. Hur som helst känns det väldigt spänt och ostabilt just nu.
Men. Imorgon är det över. Kanske blir det min första omtenta. Ska väl vara med om det också nån gång kanske. Spännande med omtenta!!! Jippie! Mysigt att sitta där ett litet gäng ändå?! "Vi-som-failade-på-tentan-gänget". Vi kan hitta på en speciell handskakning och insiderskämt som ingen annan fattar. Bygga en trädkoja utanför KI där man måste säga ett speciellt lösen för att komma in. Jaa, mysigt!

/J

Äh här kommer en bild på mig o Marilyn istället. Sades ju att hon hade bipolär sjukdom om jag inte minns fel? Och det är en av sjukdomarna vi ska kunna till den här tentan så bilden är ju otroligt aktuell i denna situation.
 

Kommentera här: