Helg på inkommande!

Åh jag har en så bra känsla i kroppen nu! Idag efter skolan tränade jag tillsammans med mina klass-tjejjor. Tungt som tusan! Först lite ben och rumpa och så stations- och cirkelträning på det, pust. Men så mycket roligare att träna tillsammans med dem, blir så bra då alla kommer med egna idéer på övningar som man själv inte är van med. Åkte därifrån trött men samtidigt pigg?! Gick 17 minuters promenaden från pendeln i Årstaberg hem genom ett alldeles fantastiskt septemberväder. Sol samtidigt som molnen var både mörka, gula och röda. Det blåste en ljummen men samtidigt frisk vind och jag lyssnade på bra musik. Kände mig plötsligt så himla nöjd med stunden och livet.

När jag kom hem började jag laga potatis- och purjolökssoppa. Lisa kom över för att packa lite av hennes grejer som står kvar här sen i somras (då hon bodde här). Jonas kom också hem från jobb och sen åt vi soppan och baguette med tända ljus på bordet. MYS! I helgen åker Lisa till Berlin för att bo där. Har inte tänkt så mycket mer på det än att jag är glad för hennes skull. Men nu börjar det kännas lite konstigt också.. Tänk att hon ska bo där..? Inte för att vi lyckats träffa varann jättemycket när vi bott här i Stockholm samtidigt men det har ju iaf varit möjligt. Och jag gillar så mycket att vara med henne. Hon förstår mig och får mig att skratta på ett sätt som ingen annan kan. Hmm nej jag vill inte bli ledsen nu.... :/ Imorgon ska hon iaf ha lite hejdå-grej på nån pub för sina kompisar så då tänkte jag starta helgen där med en öl eller kanske två. Det blir fint. Resten av helgen är HELT oplanderad och utan plugg!!!!!! LOVE IT! Har iofs redan planerat in att jag och J ska promenera på Kungsholmen och äta lunch på nåt mysigt ställe och sen dricka kaffe på nåt ännu mysigare ställe. Haha. Det är min bästa balans mellan oplanerat och planerat.

Nu snart "Leilas supermat"!


Min käraste syster! (sara är också min käraste syster, just so you know..)
 

Kommentera här: